דלג לתוכן ראשי

פתח נגן של שידור חי שידור חי

ניטשה

 

אירי ריקין בשיחות על חייו והשקפותיו של הוגה הדעות פרידריך ניטשה, שהתמודד עם שאלות שעמדו באוויר בעידן הפוסט דתי – העידן שבו העולם הפך חילוני ואנשים חיפשו תשובות וישועה במקומות חדשים, ולאו דווקא אצל האלוהים המסורתי המוכר.

הפודקאסטים הפופולארים

האוניברסיטה הקוסמית – ערכים כמפתחות לשינוי: סדרה שנייה

19:08:03

סדרה אשר פורמת ופורטת, צעד אחר צעד, את סולם הערכים של האוניברסיטה הקוסמית.

המסע המופלא של ענבל ושאולי

00:15:22

סדרת תכניות לילדים והורים מבית היוצר של "מוזיקה אורגנית"

להאזנה לפודקאסטים נוספים

רבות הדרכים בגוף | ג'ירוטוניק

25.10.2021 00:15:00

סדרת שיחות על שיטת "ג'ירוטוניק" עם תמר שטיין קסמן. ג׳ירוטוניק זה להיות ברגע הזה, בגוף שלך. החושים חדים, התודעה שקטה, הנשימה נוכחת. התנועה חופשית מחוברת וזורמת

ערכים כאבני דרך / האוניברסיטה הקוסמית / מעבר מחינוך לחניכה

10:34:14

בסדרה "מחינוך לחניכה – ערכים כאבני דרך"' אנו מתרועעים עם ערכים, ועם הצורות השונות בהן ניתן להיעזר בהם להתמודדות במצבים שונים בחיי היום יום. הסדרה נוגעת בכולנו, מרתקת, מעוררת התבוננות חדשה ומביאה נקודות מבט שונות של הורים, ילדים, בני נוער ואנשי חינוך על ערכים נבחרים במעבר מחינוך לחניכה.

המהפכה של אושו – שיחות עם קורהה יובל

01:06:46

הסדרה הוקלטה לרגל פסטיבל אושו 2015 ישראל. "מדיטציה היא הרפתקה, ההרפתקה הגדולה ביותר שהתודעה האנושית יכולה לבחור. מדיטציה היא רק להיות בלא לעשות דבר – אף פעולה, אף מחשבה, אף רגש. אתה רק קיים, וזה תענוג עילאי. מאין בא התענוג הזה, כשאינך עושה דבר? הוא בא משום מקום, או שהוא בא בכל מקום". אושו


חיים בסרט – תולדות האנימציה

03:09:58

לירון תאני בסדרת שיחות עם האנימטורית והבמאית תמי ברנשטיין על רעיונות פילוסופיים והיסטוריים בסרטי אנימציה.

ישעיהו לייבוביץ

01:28:00

האם ישעיהו ליבוביץ' הוא ההוגה היהודי החשוב ביותר במאה העשרים? אפשר להתווכח על כך, בדיוק כשם שאפשר להתווכח כמעט על כל אמירה שלו, בכל נושא שאליו התייחס: דת, מדע, מדינה, אלוהות ועוד.

לימוד הקבלה על פי בעל הסולם – סדרה ראשונה

01:40:37

מי היה הרב יהודה לייב הלוי אשלג הלא הוא "בעל הסולם"? במה הייחודיות שלו? מהי מורשתו? איך מתרחש הלימוד על פי דרכו? הרבה ספיר נוימן-איל עומדת בראש קהילת "משכן הכוונה", הנהגתה נסמכת על על רוחו ומשנתו של בעל הסולם והיא מקדישה את חייה ללימוד ולהוראה של חכמת הקבלה ממקום של שליחות והתמסרות עמוקה לשירות גילוי אלוקותו בקרבנו.


פודקאסטים נוספים
Skip to content