מעבר מחינוך לחניכה - פרק 5 - המשפחה כקבוצת עבודה והתפתחות

תבנית: 2018-08-21
תבנית: 2018-08-21
תוכניות נוספות בנושא:

איך אנחנו בוחרים את מה שאנחנו בוחרים? יוסי בבליקי מארח את הפיזיקאי עוזי פז, לשיחה על הטיות...

מסע מוזיקלי יומי עם אורי בנקהלטר

כל יום בדרך הביתה - שעה של מוזיקה מעולה בעריכתה ובהגשתה של גלית גורא-עיני

מסע מוזיקלי יומי עם אורי בנקהלטר (תגיות: רגוע, מגוון, מנחם)

אסי זיגדון ונטאלי בן דוד מתוודעים לכעס; למה אנחנו כועסים ומהי ההזדמנות שהכעס מאפשר?

מעבר מחינוך לחניכה - פרק 5 - המשפחה כקבוצת עבודה והתפתחות

מועד שידור: 
12/11/2017
אודות הפרק:

כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לאמר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו? הילדים החדשים שנולדים בשנים האחרונות, מחוברים לנביעה פנימית אותנטית המפגישה אותנו עם שאלות מהות, והחברה כולה, נדרשת לבחון את מערכת האמונות והתפישות שלנו בנושא החינוך ולנוע אל עבר תפישת עולם וירטואוזית, גמישה, סקרנית וחדשה המאפשרת לבנות גשר בין מערכות החינוך הקיימות, למערכות של חניכה, בהם הילדים שותפים פעילים.

תחומים: 
פרקים נוספים:
כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לאמר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו...
כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לאמר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו...
כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לאמר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו...
כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לאמר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו...
כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לאמר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו...
כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לאמר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו...
כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לאמר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו...
כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לאמר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו...
כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לאמר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו...
כמה פעמים עמדנו מול הילד שחווה קושי, אבל לא היה לנו מה לאמר לו, ולא היה לנו פתרון או כלים לסייע לו...
[Jump to Top] [Jump to Main Content]