מה שלימד הבודהא - לאה גולדברג

תבנית: 2018-05-26
תבנית: 2018-05-26

ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ בסדרת תוכניות על דמותו של הבודהא, על משנתו ועל החיבור של הבודהיזם לפסיכלוגיה ולמאה העשרים ואחת.
בתכניות נתוודע אל עיקרי המשנה הבודהיסטית, אל חכמת החיים העתיקה והרלוונטיות לחיינו כאן ועכשיו.
נשוחח, נאזין למוסיקה טובה ונשמע סיפורים מעוררי השראה. ובעיקר - נחפש יחדיו את הדרך אל עצמנו: להיות פשוט ופשוט להיות.

 

תוכניות נוספות בנושא:

"לאהוב זה קל" - כלים לשלום פנימי בראי חכמת הקבלה ויצירה חיה עם ארקדי דוכין ועמית שלו

ספיישל שירי האהבה שבחרתם אתם: לרגל ט"ו באב, לירון תאני מפנה את עמדת השדרן ומפקיד את המיקרופון...

אלירן קרן נולד לאמא ניצולת שואה פגועת נפש שלא יכלה להיות שם בשבילו. אחרי שנים של נדודים בין...

מהי שיטת האניאגרם? מה בינה לבין התפתחות אישית ומהם המאפיינים של הטיפוס המחוקק, טיפוס מס' 1?

Garden City Movement מצאו רגע בין סיבובי הופעות חובקי גלקסיה לקפוץ לביקור באולפן של אליוט עם...

מה שלימד הבודהא - לאה גולדברג

מועד שידור: 
10/11/2017
אודות הפרק:

דליק ווליניץ וד"ר נעמה אושרי קוראים קריאה בודהיסטית בכתביה של לאה גולדברג

תחומים: 
תגיות: 
תגיות: 
תגיות: 
פרקים נוספים:
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ קוראים בספרה של טנזין פאלמו, "טיפוח הפוטנציאל האנושי", על המידות...
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ קוראים בספרה של טנזין פאלמו, "טיפוח הפוטנציאל האנושי", על המידות...
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ קוראים בספרה של טנזין פאלמו, "טיפוח הפוטנציאל האנושי", על המידות...
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ קוראים בספרה של טנזין פאלמו, "טיפוח הפוטנציאל האנושי", על המידות...
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ קוראים בספרה של טנזין פאלמו, "טיפוח הפוטנציאל האנושי", על המידות...
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ בסדרת תכניות לאורו של ספר האושר - בספר מיישירים מבט אופטימי על האושר...
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ בסדרת תכניות לאורו של ספר האושר - בספר מיישירים מבט אופטימי על האושר...
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ בסדרת תכניות לאורו של ספר האושר - בספר מיישירים מבט אופטימי על האושר...
דליק ווליניץ וד"ר נעמה אושרי קוראים קריאה בודהיסטית בכתביה של לאה גולדברג
החיים המודרניים עמוסי לחצים, זה לא סוד. האם אפשר לחיות אותם אחרת? דליק ווליניץ וד"ר נעמה אושרי...
[Jump to Top] [Jump to Main Content]