מה שלימד הבודהא - טיפוח הפוטנציאל האנושי - חלק ד'

תבנית: 2018-10-19
תבנית: 2018-10-19

ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ בסדרת תוכניות על דמותו של הבודהא, על משנתו ועל החיבור של הבודהיזם לפסיכלוגיה ולמאה העשרים ואחת.
בתכניות נתוודע אל עיקרי המשנה הבודהיסטית, אל חכמת החיים העתיקה והרלוונטיות לחיינו כאן ועכשיו.
נשוחח, נאזין למוסיקה טובה ונשמע סיפורים מעוררי השראה. ובעיקר - נחפש יחדיו את הדרך אל עצמנו: להיות פשוט ופשוט להיות.

 

תוכניות נוספות בנושא:

יריב גוטליב ולירון תאני מצננים את אוגוסט בתכנית הקיץ החדשה של רדיו מהות החיים

אסי זיגדון ונטאלי בן דוד מתוודעים לכעס; למה אנחנו כועסים ומהי ההזדמנות שהכעס מאפשר?

​תוכנית שנעה בין הזיות מתוקות, לרוק, בלוז ופ'אנק, עם כמה איזוטריות מפתיעות בין לבין. שעתיים של...

ליאת רגב ושמואל שאול בשעה של התבוננות אקטואלית שבועית

תכנית הבוקר של רדיו מהות החיים, עם האחים אורי ויריב גוטליב

מה שלימד הבודהא - טיפוח הפוטנציאל האנושי - חלק ד'

מועד שידור: 
17/04/2018
אודות הפרק:

ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ קוראים בספרה של טנזין פאלמו, "טיפוח הפוטנציאל האנושי", על המידות הטובות, הנחוצות בדרך הרוחנית - חלק ד'.

תחומים: 
תגיות: 
תגיות: 
פרקים נוספים:
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ קוראים בספרה של טנזין פאלמו, "טיפוח הפוטנציאל האנושי", על המידות...
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ קוראים בספרה של טנזין פאלמו, "טיפוח הפוטנציאל האנושי", על המידות...
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ קוראים בספרה של טנזין פאלמו, "טיפוח הפוטנציאל האנושי", על המידות...
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ קוראים בספרה של טנזין פאלמו, "טיפוח הפוטנציאל האנושי", על המידות...
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ קוראים בספרה של טנזין פאלמו, "טיפוח הפוטנציאל האנושי", על המידות...
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ בסדרת תכניות לאורו של ספר האושר - בספר מיישירים מבט אופטימי על האושר...
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ בסדרת תכניות לאורו של ספר האושר - בספר מיישירים מבט אופטימי על האושר...
ד"ר נעמה אושרי ודליק ווליניץ בסדרת תכניות לאורו של ספר האושר - בספר מיישירים מבט אופטימי על האושר...
דליק ווליניץ וד"ר נעמה אושרי קוראים קריאה בודהיסטית בכתביה של לאה גולדברג
החיים המודרניים עמוסי לחצים, זה לא סוד. האם אפשר לחיות אותם אחרת? דליק ווליניץ וד"ר נעמה אושרי...
[Jump to Top] [Jump to Main Content]